Activerende website voor Bed Talks

Concurrenten samen laten werken via één website

Waar kan je je als Student Hotel beter mee profileren dan goede gesprekken in de kamers van jouw hotel? The Student Hotel bedacht Bed Talks, een format waarin gamechangers kunnen vertellen wat hun drijft. Studenten (in de breedste zin) kunnen discussiëren met de ‘sprekers’, dit alles gebeurd in de kamers van het hotel.

Omdat de eigenlijke website nog niet klaar was vroeg men Overmorrow een prikkelende mini website te maken waarop geïnteresseerden zich konden registreren totdat de échte website gereed was.

Op deze mini website werd bezoekers gevraagd waarom zij vonden dat ze een levenslange student zijn. Door de zin af te maken en je naam en e-mail adres op te geven registreerde je jezelf voor de Bed Talks. Na het invoeren werd de bezoeker naar een overzicht gestuurd waarin de invoer van alle andere bezoekers ook zichtbaar werd. Zo kon je lezen waarom iedereen vond dat hij of zij een levenslange student is.

Technische uitdaging bij de ontwikkeling van deze website was dat er vanuit drie marketingpartijen e-mailnieuwsbrieven verstuurd werden. Deze drie partijen wilden niet dat de andere de beschikking zouden krijgen over de gegevens van de bezoekers die zich via hun eigen lijst inschreven. Overmorrow heeft hierop drie verschillende links aangemaakt, de aanmeldingen werden vervolgens per link opgeslagen zodat de gegevens niet door elkaar zouden komen. Op deze manier hebben drie concurrenten succesvol samengewerkt via een gezamenlijke website zonder elkaars data en gebruikers te zien.

Ontdek hoe Overmorrow je helpen kan bij het behalen van online succes.

meer informatie